Re: Dyrkar
2 inlägg
• Sida 1 av 1
- Puritanen
- Avancerad användare
-
- Kön: Man
Vad har du fått tag på dyrken för skivcylinderlås som spänner/vrider i botten?
Verktyget som vrider själva cylindern (the tension tool) har jag kallat just vridare. Jag har ingen aning om vad som är rätt eller fel men i den svenska översättningen av MIT-guide används termen vridare.
Verktyget som vrider själva cylindern (the tension tool) har jag kallat just vridare. Jag har ingen aning om vad som är rätt eller fel men i den svenska översättningen av MIT-guide används termen vridare.
Unlock your skills!
- Expendable
-
- Kön: Man
puritanen skrev:Vad har du fått tag på dyrken för skivcylinderlås som spänner/vrider i botten?
Den har jag hittat på sidan http://www.dealextreme.com
puritanen skrev:Verktyget som vrider själva cylindern (the tension tool) har jag kallat just vridare. Jag har ingen aning om vad som är rätt eller fel men i den svenska översättningen av MIT-guide används termen vridare.
Tack för tipset! Vi är just i färd med under en annan tråd att hitta översättningar för dyrktermer, ta gärna en titt och kom med förslag

För att dyrka ett lås behöver du bara självkontroll, uthållighet, tålamod och en dyrk... För att öppna ett lås behöver du bara impulsivitet, vrede, intolerans och en stor slägga...
2 inlägg
• Sida 1 av 1